"مرکز داده های آتنا" با هدف ارايه سرويس های وب، با امکانات پيشرو به وب سايتهای اينترنی فعاليت مينمايد.


مرکز داده آتنا، از سال 1389 با هدف ارايه خدمات ميزبانی در داخل کشور، با راه اندازی مرکز داده خود در تهران، با اتصال به شبکه فيبر نوری کشور و تهيه لينکهای راديويي پشتيبان، در حال ارايه خدمات به کاربران ميباشد. اين مرکز داده از ابتدای فعاليت خود بصورت کاملا خصوصی فعاليت نموده و با ارايه خدمات تجاری به کاربران، در حال گسترش خدمات خود ميباشد.

جلب رضايت مشتريان، ارائه امکانات مورد نياز طراحان و وب سايتهای اينترنتی و فراهم نمودن آخرین تکنولوژی های وب، سرلوحه ما در "آتنا هاست" ميباشد.

ما بر آنيم تا با فرآهم آوردن بستری قوی، به ارايه خدمات اينترنتی بپردازيم و بتوانيم خدمات IDC را بطور کامل و با کيفيتی ممتاز ارائه نماييم.

در حال حاضر ارائه خدمات سرور اختصاصی (Dedicated Server)، سرور مجازی(VPS)، ميزبانی سرور(Co-Location)، ميزبانی وب (Web Hosting) و ثبت دامنه در "مرکز داده آتنا" بصور کامل راه اندازی شده و در حال توسعه ميباشد و در گام بعدی، به ارايه سرويسهای ميزبانی شده مانند CRM، EXCHANGE، SharePoint خواهيم پرداخت تا کاربران بتوانند با هزينه ای مناسب، از سرويسی با کيفيت و هميشه در دسترس برخوردار گردند.

مرکز داده های آتنا (نوآوران فنآوری اطلاعات امروز)، هم اکنون عضو شورای عالی انفورماتيک و نيز نظام صنفی رايانه ای استان تهران است.



برای دريافت اطلاعات بيشتر درباره ما، ميتوانيد از طريق ايميل، تلفن و يا مراجعه حضوری تماس بگيريد. اطلاعات تماس با ما در اين صفحه وجود دارد.
  18 58 75 88(021)
  info@noict.com
 
خیابان بهشتی،خیابان کاووسی فر، کوچه آرياوطنی، پلاک5