شركت شبکهJuniper از آغاز فعالیت خود در سال 1996 میلادی با هدف فروش محصولات و خدمات شبکه‌های مبتنی بر IP پایه ریزی کرد، از همان آغاز فعالیت این شرکت در بازار تا به حال، خانواده روترهای جونیپر رقيب اصلی شرکتهای بزرگ سیسکو بوده‌اند. همچنين شرکت Juniper در سال 2004 با تمکن شرکت مطرح NetScreen که از رهبران نوآوری در بازار امنيت شبکه های کامپیوتری بود، قدم مهمی در گسترش حوزه فعاليت درزمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات برداشت. محصولات و خدمات مرتبط با امنيت شبکه شرکت جونیپر منحصرا به منظور بهينه‌سازی عملكرد تجهيزات امنيتي در شبکه و همچنین از بين بردن مشكلات ناشی از كاهش كارايی و ضعف ها و حفره های امنیتی، طراحی و عرضه شده اند. معماری شکل گرفته در محصولات شرکت جونیپر با ایمن سازی لايه‌های مختلف شبکه اطمينان خاطر مديران ارشد فناوری اطلاعات را از حفاظت داده‌ها و شبكه‌ها ايجاد می نمايد. این شرکت با بيش از 9000 كارمند در 50 كشور دنیا توانسته، محصولات و خدمات خود را به 40 سرویس دهنده برتر جهان، و ديگر سازمان‌های دولتی و صنايع بزرگ ارائه می دهد.
ویژگی های سیستم های یکپارچه امنیتی Juniper
سیستم های یکپارچه امنیتی شرکت جونیپر دارای تراشه‌ای با متد ASIC می باشند بنابراين کارایی و عملكرد اين تجهيزات نسبت به محصولات مشابه ساير شرکت های هم رده بهتر است.
برخي از مشخصات سیستم های یکپارچه امنیتی شرکت جونیپر عبارتند از :
فايروال : تعريف نواحي امنيتي و كنترل دسترسي بين آنها از طريق سیاست های امنیتی
روتر : پشتيبانی کامل از انواع پروتکل‌های روتينگ ديناميک (BGP, OSPF, RIP) و استاتيک در لایه سه
سوئيچ : كاركرد لايه 2 برای اتصال نودهای شبكه و پشتيبانی از STP و Vlan به صورت شبکه های مجازی
:VPNايجاد تونل IPSec و انواع سرویس های وی پی ان برای برقراری ارتباط امن و غيرقابل شنود از طريق شبكه جهانی اينترنت، بين دفاتر مختلف يك سازمان و دوركاری
  18 58 75 88(021)
  info@noict.com
 
خیابان بهشتی،خیابان کاووسی فر، کوچه آرياوطنی، پلاک5