از گاراژی در پالوآلتو آغاز شد تا امروز در جایگاه رهبران فناوری جهان قرار گیرد. HP از زمان تاسیس خود در سال 1939 به طور قابل ملاحضه ای رشد کرده و تکامل یافته است. کمپاني HP در اول ژانويه 1939 متولد شد و در حال حاضر در بیش از 160 کشور جهان نمايندگي دارد. hp ماشین های اداري تا قويترين ابر کامپيوترهاي جهان و زيرساخت شبکه های لازم را فراهم مي‌کند. اين سهم وسيع از بازار به HP کمک مي کند تا محصولات، خدمات و راهکارها را با نياز و خواست مشتريان خود هماهنگ کند.
کمپاني HP معتبرترين و بزرگترين شرکت ارائه دهنده سرورهاي پيشرفته در سراسر دنيا بوده و تا کنون بيش از 15000000 سرور Proliant به بازارهاي جهاني ارائه نموده است. در حال حاضر بيش از 15000 برنامه کاربردي براي اين نوع از سرورها در دسترس کاربران قرار دارد. همچنين کمپاني HP با ارائه سرورهاي (Blade(c-Class به مشتريان خود کمک نموده است تا 42درصد از هزينه‌هاي خدمات و نگهداري سرورهاي خود را کاهش دهند . HP در سال 2006 موفق به دريافت جايزه بهترين نوع‌آوري در زمينه سخت‌افزار از Midsize Enterprise Summit گرديده است .
HP و Compaq در سال 2002 بهم پیوستند و سرورهاي Proliant در سبد محصولات HP متولد شد. Server هاي proliant به علت توانایی گسترده و تنوع و کارآمدی در راستای هر راه کار مدت زمان زيادي است که شناخته شده ، و مورد استفاده شبکه های کوچک و بزرگ می باشند. محصولات hp به مشتريان در مديريت ريسک و پيچيدگي ها کمک مي کند، و همچنین راه حل و خط مشی کاربردی را برای بهینه سازی مراکز داده در دسترس قرار می دهد. برای مثال serverهاي proliant سري 300 و 500 جهت افزایش كارايي طراحي شده اند. در راستای پاسخ به همه نیازهای یک مجموعه بزرگ، Hp محصولات، خدمات و راه کارهایی چون: data storage شامل Disk Storage System ، Storage Software ،Tape Storage & Media ، Storage Archiving و Storage Networking را ارائه مي دهد و به اين ترتيب تمام نیازهای یک مرکز داده توسط محصولات HP مرتفع می گردد.
یک زیر ساخت قوی با قابلیت اطمینان و انعطاف پذیری بالا، موجب افزایش کارایی شده، همچنین زمینه استفاده از فناوری های جدید در آینده را نیز فراهم خواهد نمود.سرورهای HP همواره جزء پرفروش ترین محصولات بوده و از جمله این زیرساخت ها محسوب می گردد. این سرورها به همراه مجموعه ای از ابزارهای مختلف برای مدیریت ، ذخیره سازی اطلاعات و تجهیزات جانبی، قابلیت ارائه سرویس های مورد نیاز برای سازمانها و محیط های کاری با کیفیت فوق را دارا می باشد.
HP ProLiant DL360p Gen8
HP ProLiant DL360p Gen8 E5-2609
HP ProLiant DL320e Gen8 E3-1230v2
HP ProLiant DL380e Gen8
HP Proliant ML310e g8

  18 58 75 88(021)
  info@noict.com
 
خیابان بهشتی،خیابان کاووسی فر، کوچه آرياوطنی، پلاک5