شرکت شبکه های F5 ، یک شرکت چند ملیتی آمریکایی که دارای تخصص در فن آوری Application Delivery Networking برنامه تحویل شبکه (ADN) است. شبکه های F5، در اصل به نام آزمایشگاه F5، در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد. نام شرکت الهام گرفته شده از فیلم Twister در سال ۱۹۹۶ که در آن به سریع ترین و قدرتمند ترین tornado در مقیاس Fujita اشاره شد.
در تحویل برنامه های کاربردی مبتنی بر شبکه و امنیت، عملکرد، در دسترس بودن سرور، دستگاه های ذخیره سازی داده و دیگر منابع شبکه بهینه شده می باشد. که مقر آن در سیاتل (واشنگتن) است و در سراسر جهان دارای دفاتر توسعه، ساخت و فروش و بازاریابی می باشد.
شبکه های F5 در سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ در لیست Fortune’s از ۱۰۰ شرکت به سرعت در حال رشد در سراسر جهان بود. این شرکت همچنین یکی از ده برتر سهام با بهترین اجرا توسط S & P 500 در سال ۲۰۱۰ رتبه دهی بندی شد.
F5 محصولات در بخش های مختلف از بازار کنترل کننده تحویل نرم افزار را ارائه می دهد.
از ژوئن ۲۰۱۱، گارتنر به مهم ترین رّقبا (از نظر سهم بازار) به سیستم های Cisco، سیستم های Citrix و Radware اشاره می کند.
محصولات:
:BIG-IPبسته به نوع دستگاه انتخاب شده، یک یا چند ماژول محصول BIG-IP را می توان به یک دستگاه BIG-IP اضافه شده به عملکردهای های شبکه چندگانه در یک پلت فرم واحد و یکپارچه تحویل داد.
:BIG-IP appliances بین سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ منتشر شد، مدل های سخت افزاری بورد سیستم ساخته شده سفارشی واحد استفاده می شود. سخت افزار جدید Intel CPUs استفاده می شود، اما برخی از مدل های قبلی شامل AMD Opteron CPUs بودند . مدل های سخت افزاری شامل یک پنل LCD جلو برای پیکربندی و نظارت و یک پردازنده خدمات مجزا برای خارج از باند مدیریت می باشد. در اوایل سال ۲۰۱۰، BIG-IP LTM virtual appliance برای VMware منتشر شد.
 
  18 58 75 88(021)
  info@noict.com
 
خیابان بهشتی،خیابان کاووسی فر، کوچه آرياوطنی، پلاک5