I. بسته های نرم افزاری:

1. نرم افزار مدیریت محتوای نگار

اين سيستم به مالکان وب سايتها کمک ميکند تا بدون نياز به داشتن اطلاعات فني در زمينه طراحي و برنامه نويسي وب، در محیط کاملا فارسی، براحتی وب سايت خود را مديريت نمايند. سرعت بالا جهت پياده سازي، سهولت استفاده از امکانات، پشتيباني مناسب و نهایت صرفه جويي در هزينه ها از ويژگي هاي بارز اين نرم افزار در مقايسه با سيستم هاي مشابه می باشد. از جمله امکانات اين نرم افزار ميتوان به موارد زیر اشاره نمود: امکان مدیریت اخبار و درج مطلب، امکان ایجاد نظرسنجي، امکان تعریف تبليغات، امکان افزودن صفحه جدید به وب سايت، مديريت کاربران و امکان تعریف سطح دسترسي برای کاربران، امکان تعریف گالري تصاوير، امکان تعریف محصولات، امکان مديريت لينکها، امکان ایجاد پرسش و پاسخهاي متداول، امکان تعریف فضا برای ثبت پيشنهاد و انتقاد توسط کاربران، نمایش آمار بازديد از سايت و مدیریت تنظيمات سايت.

2. نرم افزار مدیریت دبيرخانه الکترونيکي آتنا همايش

اين سيستم با بررسی و مطالعه دقيق فرآيندهای مربوط به دبيرخانه همايش ها با استفاده از تکنولوژی مبتنی بر وب توسعه يافته است. مدیریت همایش بطور کلی شامل اطلاع رساني درباره همايش و اعلام فراخوان ها، ثبت نام از شرکت کنندگان در همايش، دريافت مقالات از ارائه دهندگان مقالات، برقراري ارتباط با داوران و کميته علمي همايش، ارجاع و تخصيص مقالات به داوران و ارسال و دريافت نتايج داوري مقالات ميباشد. این نرم افزار توسط این شرکت و در سه نسخه به بازار عرضه گردیده است:
نسخه 1 : پوشش فرایندهای مربوط به اطلاع رسانی یک همایش
نسخه 2: به صورت حرفه ای کلیه فرایندهای مربوط به همایش را از طریق اینترنت تحت پوشش قرار میدهد.
نسخه 3: علاوه بر کارایی ذکر شده مربوط به دو نسخه قبل امکان مدیریت مجموعه ای از همایش ها به صورت همزمان نیز وجود دارد.
نسخه اتنا همایش همراه : این نرم افزار به برگزارکنندگان همایش این امکان را میدهد تا علاوه بر امکان ثبت نام از شرکت کنندگان در محل برگزاری، فعالیت چاپ کارت های ورود به همایش، مدیریت اطلاعات مربوط به ورود وخروج افراد به سالنهای برگزاری همایش، مدیریت اهداء هدایا و خدمات به شرکت کنندگان و همچنین چاپ گواهی را نیز پوشش دهند.

3. نرم افزار مدیریت تور اژانس مسافرتی – اتنا سفر

اتناسفر نام تجاری نرم افزار جامع مدیریت اطلاعات تور و پرواز درآژانس های گردشگری و مسافرتی می باشد که با تلاش کارشناسان شرکت نواوران فناوری اطلاعات امروز به صورت تحت وب طراحی و تولید گردیده است. این شرکت با بررسی دقیق نحوه فعالیت آژانسهای مسافرتی در کشور – از طریق همکاری با یکی از اژانس های مسافرتی فعال در این حوزه به عنوان نمونه- تلاش نموده است تا کلیه نیازمندیهای این نوع بنگاه ها را استخراج و در طراحی و توسعه سامانه دخیل نماید. مدیریت اطلاعات تورهای قابل ارائه، همچنین مدیریت فروش بلیط برای پروازهای مورد نظر آژانس مسافرتی از مهمترین امکانات این سامانه میباشد. اتنا سفر علاوه برپوشش کلیه فعالیتهای کاربران یک آژانس مسافرتی در زمینه فروش تور و بلیط، خدمات باارزشی را به آژانسهای همکار به عنوان گروه دیگری از کاربران سامانه ارائه می نماید.

4. سامانه پست الکترونیک (maildata)

پست الکترونیکی با نام "میل دیتا" توسط این شرکت به صورت کاملا فارسی طراحی و ایجاد گردیده است. این سرویس از طریق ادرس maildata.ir قابل دریافت میباشد. لازم به ذکر است که این سرویس با استفاده از مرکز داده داخل کشور اقدام به سرویس دهی نموده و به صورت شبانه روزی پشتیبانی می گردد.

5. نرم افزار رابط درگاه پرداخت الکترونیک :

امروزه با گسترش روزافزون اینترنت در بیشتر نقاط جهان، برای تسهیل در امر خرید و فروش و مبادله پول از امکان پرداخت الکترونیک استفاده میگردد. در کشور ما نیز خرید اینترنتی یکی از تراکنشهای کارتی محسوب میشود که در مرکز شتاب پذیرفته شده است. در این نوع معامله فروشنده، کالا/خدمت خود را در وب سایت مربوطه عرضه مینماید و خریدار از این طریق کالا/خدمت را خریداری نموده و از طریق کارت بانکی معتبر خود بهای ان را به حساب فروشنده در بانک مقصد واریز مینماید. بانکها برای ارائه این خدمت از درگاه پرداخت الکترونیک استفاده مینمایند. به همین منظور هر بانک،فروشنده را ملزم به اجرا و پیاده سازی دستورالعمل(protocol) مورد نظر خود برای ایجاد ارتباط بین درگاه پرداخت الکترونیک بانک و وب سایت فروشنده جهت ارائه خدمت به مشتری مینماید. سیستم رابط درگاه پرداخت الکترونیک به فروشگاه فرضی این امکان را می دهد تا پرداخت الکترونیکی انواع بانک های مورد نظر خود را با یک سامانه به مشتریان ارائه نماید. در حقیقت این نرم افزار به عنوان واسطه ای برای فروشگاه و کلیه بانک های طرف قرارداد وی در فرایند پرداخت الکترونیکی مشتریان عمل خواهد نمود.


II. توسعه، طراحی و پياده سازی نرم افزار های سفارش مشتری

نرم افزارهای سفارش مشتری عمدتا مورد توجه سازمانها و يا شرکتهايي است که فرآيندهای مورد نظر آنها توسط بسته های نرم افزاری موجود در بازار قابل پياده سازی نمی باشد. شرکت نواوارن فناوری اطلاعات مفتخر است تا با بهره گیری از تجربه و دانش تیم تولید و توسعه نرم افزارخود، خدمات مورد نیاز مشتریان را در کمترین زمان ممکن به صورت Win Based ویا Web Based ارائه مینماید.
برخی از محصولات ما در این بخش :

1. طراحی و پیاده سازی سامانه رتبه بندی شرکتهای تولید کننده /وارد کننده تجهیزات پزشکی

کارفرما : اداره کل تجهیزات پزشکی (سازمان غذا و دارو )
نرم افزار رتبه بندی شرکت های تجهیزات پزشکی به سفارش اداره کل تجهیزات پزشکی و در راستای اهداف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به عنوان ابزاری جهت جمع آوری، دسته بندی و نگهداری اطلاعات شرکت های تجهیزات پزشکی و همچنین انجام محاسبات و تعیین جایگاه و رتبه هر شرکت در مجموع شرکت های فعال در کلیه زیر گروه های وسیله پزشکی تولید گردیده است. شرکت های تجهیزات پزشکی با اتصال به سیستم، اطلاعات مورد نیاز جهت رتبه بندی را در فرم های خوداظهاری ثبت و تایید می نمایند. کارشناسان و مدیریت اداره تجهیزات پزشکی پس از دسترسی به اطلاعات ارسالی شرکت، کلیه مراحل ثبت نظر و انجام محاسبات مورد نظر برای تعیین رتبه را با استفاده از امکانات این نرم افزار انجام داده و شرکت را از نتیجه آگاه می نمایند. تحت وب بودن این نرم افزار امکان دسترسی آسان کلیه شرکت های تجهیزات پزشکی را صرف نظر از فاصله فیزیکی انها با مرکز، فراهم نموده و در نتیجه باعث سرعت بخشیدن به فرایند تبادل اطلاعات بین شرکت های تجهیزات پزشکی و اداره کل تجهیزات پزشکی می گردد.
2. طراحی و پیاده سازی سامانه نگهداشت تجهیزات پزشکی

کارفرما: اداره کل تجهیزات پزشکی (سازمان غذا و دارو )
حدود 30% از هزينه هاي اختصاص يافته به هر تخت بيمارستاني صرف تهيه تجهيزات پزشكي مي گردد. از طرف ديگر شواهد، بيانگر آن است كه عدم توجه به اصول صحيح مديريت نگهداشت تجهيزات پزشكي منجر به عملكرد ضعيف و نگهداري غير موثر آنها گرديده و هزينه هاي گزافي صرف تعويض و تعمير به مراكز درماني و خصوصاً بيمارستانها تحميل میگردد. به همین منظور واحد فناوري اطلاعات اداره كل تجهيزات پزشكي با همکاری شرکت نواوران فناوری اطلاعات اقدام به ارائه راه حل نرم افزاری با عنوان سامانه نگهداشت تجهیزات پزشکی نموده است. این سامانه با ایجاد فضایی مستقل جهت انتشار اخبار و اطلاعات مربوط به نگهداشت تجهیزات پزشکی و همچنین تبادل تجارب و اطلاعات برای مخاطبان خاص قدم موثری در جهت براورد نیازهای اداره کل تجهیزات در رابطه با نگهداشت تجهیزات پزشکی برداشته است. همچنین امکان ثبت گزارشات بازدید از دانشگاهها و مدیریت ارزیابی رضایتمندی مشتریان با همکاری دانشگاههای علوم پزشکی در این مجموعه امکان پذیر پوشش داده شده است.

3. طراحی و پیاده سازی سامانه ارزیابی خدمات پس از فروش شرکتهای وارد کننده تجهیزات پزشکی

کارفرما: اداره کل تجهیزات پزشکی (سازمان غذا و دارو )
نرم افزار ارزیابی سیستم خدمات پس از فروش شرکت های تجهیزات پزشکی به سفارش اداره کل تجهیزات پزشکی، به عنوان ابزاری جهت ارزیابی شرکت های تجهیزات پزشکی در زمینه ارائه خدمات پس از فروش از طریق انجام محاسبات و تعیین امتیاز و جایگاه هر شرکت در مجموع شرکت های فعال در کلیه زیر گروه های وسیله پزشکی و به تفکیک انواع دستگاه های هر زیرگروه تولید شده است. شرکت های تجهیزات پزشکی با اتصال به سیستم اطلاعات مورد نیاز اداره کل تجهیزات پزشکی را ثبت و تایید می نمایند. اطلاعات توسط کارشناسان واحد نظارت بر خدمات پس از فروش مورد بررسی قرارگرفته و توسط نرمافزار محاسبات مورد نظر انجام میگیرد. شرکت های تجهیزات پزشکی در هر زمان با مراجعه به سایت مربوطه از نتیجه درخواست خودآگاه میگردند.

4. طراحی و پیاده سازی سامانه صدور مجوز ورود و ترخیص وسیله پزشکی

کارفرما: اداره کل تجهیزات پزشکی (سازمان غذا و دارو )
اداره كل تجهيزات پزشكي به عنوان یکی از زير مجموعه های سازمان غذا و دارو، مسئول نظارت بر كليه امور مرتبط با توليد، واردات، توزيع وصادرات تجهيزات پزشكي، مواداوليه توليد ومواد مصرفي پزشكي در کشور مي باشد. شرکتهای وارد کننده تجهیزات پزشکی مجوز واردات خود را از این اداره دريافت نمايند. همچنين پس از ورود كالا به گمرك جهت ترخيص محموله هاي خود نيز به مجوز ترخیص اداره كل نياز دارند. جهت کاهش مراجعه حضوری متقاضیان و همچنین ارائه خدمات با سرعت و دقت بالاتر، سامانه صدور مجوز ورود و ترخیص وسیله پزشکی توسط شرکت نواوارن در این اداره طراحی و پیاده سازی گردید.

5. طراحی و پیاده سازی سامانه درخواست برچسب هولوگرام برای تجهیزات پزشکی

کارفرما: اداره کل تجهیزات پزشکی (سازمان غذا و دارو )
شرکتهای تجهیزات پزشکی (تولید کننده /واردکننده)جهت عرضه بیشتر کالای خود در بازار کشور میبایست از برچسبهای هولوگرام تایید شده توسط اداره کل تجهیزات پزشکی استفاده نمایند. جهت کاهش مراجعه حضوری متقاضیان و همچنین ارائه خدمات با سرعت و دقت بالاتر، سامانه درخواست برچسب هولوگرام تجهیرات، مبتنی بر وب، طراحی و پیاده سازی گردیده است. در این سامانه کلیه مراحل ثبت ، رسیدگی و صدور کدهای مربوط به برچسب در اداره کل تجهیزات به صورت الکترونیکی انجام میگیرد.

6. طراحی و پیاده سازی سامانه مکاتبات اداری در اداره کل تجهیزات پزشکی

کارفرما: اداره کل تجهیزات پزشکی (سازمان غذا و دارو )
در این سامانه امکان ارسال کلیه مکاتبات مورد نظر واحد دبیرخانه اداره کل به شرکت های تجهیزات پزشکی طراحی و پیاده سازی گردیده است. شرکت هابا استفاده از کد کاربری و رمز عبور مربوط به سیستم یکپارچه به سامانه وارد شده و لیست مکاتبات ارسالی خود را مشاهده می نمایند.

7. طراحی و پیاده سازی سامانه ثبت وسیله پزشکی در اداره کل تجهیزات پزشکی

کارفرما: اداره کل تجهیزات پزشکی (سازمان غذا و دارو )
هدف از این طرح ایجاد کاتالوگ الکترونیکی برای هر یک از تجهیزات پزشکی می باشد. در این سامانه پس از اعلام فراخوان ثبت وسیله پزشکی، شرکتها اقدام به ثبت اطلاعات فنی کالا به صورت خود اظهاری می نمایند. پس از صحت سنجی اطلاعات توسط کارشناسان ادارات کارشناسی، به هر یک از کالاهای مورد تایید ، کد یکتا(IMD) تخصیص داده می شود. خروجی این سامانه به صورت لیست کالاهای تایید شده به همراه قیمت مصوب، در سایت اداره کل در دسترس عموم قرار دارد.

8. طراحی و پیاده سازی سامانه ثبت توزیع کنندگان وسیله پزشکی در اداره کل تجهیزات پزشکی

کارفرما: اداره کل تجهیزات پزشکی (سازمان غذا و دارو )
در این سامانه علاوه بر ثبت نام اطلاعات کلیه توزیع کنندگان تجهیزات پزشکی در سراسر کشور ، امکان معرفی لیست کالاهای حوزه توزیع و همچنین محدوده جغرافیایی توزیع برای هر توزیع کننده ایجاد گردیده است. در حال حاضر بازدید کنندگان از سایت اداره کل تجهیزات پزشکی امکان مشاهده اطلاعات شرکت های مجاز توزیع در هر یک از استانها را به همراه لیست کالاهای حوزه توزیع را در اختیار دارند. تشکیل بانک اطلاعات داروخانه ها، مراکز درمانی و همچنین دانشگاه های علوم پزشکی و ایجاد امکان دسترسی به اطلاعات بخش های مرتبط نیز از اهداف این طرح بود که به طور کامل محقق گردیده است.

9. طراحی و پیاده سازی وب سایت جامع اطلاعات تجهیزات پزشکی

کارفرما: شرکت مادر تخصصی تجهیزات پزشکی و دارویی کشور
با توجه به تعریف ارائه شده برای طرح ایجاد بانک اطلاعات جامع وسایل و تجهیزات پزشکی در شرکت مادر تخصصی تجهیزات پزشکی و دارویی، جهت بر طرف نمودن خلاء موجود در زمینه اطلاع رسانی در رابطه با اطلاعات فنی و استاندارد های روز در رابطه با تجهیزات پزشکی در کشور، شرکت نواوارن فناوری اطلاعات این سامانه را در قالب یک وب سایت اطلاع رسانی، طراحی و پیاده سازی نموده است. این پروژه شامل سه بخش اصلی می باشد:
بخش اول: مدیریت پایگاه اطلاع رسانی با استفاده از بستر سیستم مدیریت محتوا
بخش دوم: تالار گفتگو
بخش سوم: خدمات خاص قابل ارائه توسط شرکت مادر تخصصی

10. پرتال دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران

مجری: دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران
دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران به عنوان یکی از مراکز علمی معتبر و دارای قدمت نیز پورتالی را برای ایجاد بستر ارتباطی و اطلاع رسانی ایجاد نموده است. پورتال دانشکده علاوه بر معرفی دانشکده و بخش های مختلف ان و همچنین اطلاع رسانی به بازدیدکنندگان، امکان تخصیص فضای خصوصی به هر یک از اعضاء را فراهم نموده است. اعضای پورتال اعضای هیئت علمی، اساتید و دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی میباشند. اعضاء(کاربران) با کدکاربری و رمز عبور خود به صفحه شخصی و خدمات ارائه شده پورتال دسترسی خواهند داشت. در این پورتال عملیات های مختلف دسته بندی شده و در مجموعه منوی مدیریت سایت نمایش داده میشوند. هر یک از بخش های منو، مجموعه ای از عملیات را برای کاربر با استفاده از فرم های رابط کاربر فراهم می نماید. کاربران با توجه به سطح دسترسی تعریف شده به کل یا بخشی از امکانات پورتال دسترسی خواهند داشت.

11. طراحی و تولید وب چند رسانه ای (mehr.ir)

مجری : بخش خصوصی
امروزه وب سایتهای چند رسانه ای نقش مهمی را در برقراری ارتباطات تعریف نموده اند.
• امکان مشاهده فیلم، عکس و یا شنیدن فایل های شنیداری در محیط سایت
• امکان ثبت درخواست عضویت برای بازدیدکننده
• امکان امتیار دهی به فایل مشاهده شده (پسندیدم / نپسندیدم) توسط اعضاء
• امکان دریافت فایل و ذخیره در دستگاه شخصی بازدیدکننده
• امکان ثبت دیدگاه و تخلف برای فایل های مشاهده شده توسط دیگر اعضاء سایت
• امکان تعریف محدودیتهای مورد نظر جهت ارسال انواع فایل
• امکان ارسال انواع فایل توسط اعضاء
• امکان رد /تایید فایل ها جهت نمایش توسط مدیریت سیستم
• امکان مدیریت اطلاعات اعضاء و کنترل بر نحوه عملکرد هر یک از اعضاء
• امکان گروه بندی موضوعی کلیه فایلهای ارسالی

  18 58 75 88(021)
  info@noict.com
 
خیابان بهشتی،خیابان کاووسی فر، کوچه آرياوطنی، پلاک5